Theo to artysta, który pracuje z cyfrowymi i fizycznymi mediami, badając doświadczenie wirtualnej przestrzeni i procesy związane z jej cielesnym odbiorem. Wykorzystując algorytmy i silniki gier, tworzy instalacje interaktywne i gry, cyfrowe symulacje i hybrydowe światy, w których fizyczna i wirtualna rzeczywistość przenikają się w przedziwny, absurdalny i poetycki sposób. Projektuje eksperymentalne interakcje w środowiskach immersyjnych, zapraszając widza do kontaktu ze specyficzną rzeczywistością, oferując żarty obliczeniowe i improwizację SI jako odpowiedź na agendę branży technologicznej. Posiada tytuł MFA na UCLA, Design Media Arts oraz dyplom Architektury z National Technical University of Athens. Jego prace prezentowane były m.in. w Hammer Museum w Los Angeles i NRW Forum w Düsseldorfie, Meredith Rosen Gallery, The Breeder, Eduardo Secci i Transfer. Brał udział w Sundance New Frontier 2020, Hyper Pavilion na Biennale w Wenecji 2017 oraz na Biennale w ATHENS ANTI- 2018. Mieszka w Los Angeles.