Artysta konceptualny, zajmuje się grafiką, malarstwem, instalacją, fotografią, eksperymentalnym performansem i interwencjami z wykorzystaniem cyfrowych technologii VR i programów 3D. Głównym tematem badań jego prac jest osoba w erze cyfrowego świata lub zdezorientowana istota biologiczna w kontakcie z ożywionymi technologiami. Jednym z tematów są refleksje nad sprzecznościami społecznymi i politycznymi.
Bada także, czym jest przestrzeń wirtualna oraz jej wpływ w przyszłości na społeczeństwo i osobowość jednostki. Do kogo należy przestrzeń wirtualna, czy jest to przestrzeń nieograniczonej wolności, w której można wyrazić swoją wyobraźnię i nie mieć ostatecznej formy, tworząc wszelkiego rodzaju awatary i dzieląc się doświadczeniami i informacjami z całym światem poprzez VR. Zajmował się także interwencjami online, tworzeniem wirtualnych galerii oraz VR.
Ukończył szkołę plastyczną, liceum plastyczne, Akademię Projektowania i Sztuki.